Dietos

Referatas
 5
Microsoft Word 59 KB
6 puslapiai

Referatas apie dietas. Referatas apie dietas.

Turinys:

1. Greitos dietos: mitai ir realybė
2. K. Lagerfeldo patarimai tiems, kurie nuolatos bando laikytis dietų
3. Pavojingi mitai
4. Dar šis tas apie dietas
5. Kodėl dieta neduoda naudos?
6. Šokinėjanti arbe „YO-YO“ dieta
7. Dieta ar mankšta?
8. Ar mankšta neskatins manęs daugiau valgyti?
9. Paprastesnis būdas
10. Paskutinė pastaba
11. Mirtinos pasekmės
12. Anoreksijos požymiai

Greitos dietos: mitai ir realybė

Beveik kiekviena moteris nenustoja tvirtinusi, kad norėtų numesti svorio "štai čia ir štai ten", kad būtent "ši kūno vieta per stambi" arba kad jai "reikia sublogti 3-4 kilogramus ir galbūt net daugiau". Nieko nepadarysi, šis nebylaus priekaišto vaizdelis su nereikalingais kilogramais ją persekioja visą laiką, rodosi jai kiekviename veidrodyje, ji įžvelgia tai daug pasakančiuose aplinkinių žvilgsniuose. Ji jau ir nežino, kokios dietos griebtis, kokiu stebuklu tikėti.

Mėginsime trumpai apžvelgti pagrindinių dietų principus ir paaiškinti, kokia visos šios dietų gausybės esmė. Iš tikrųjų jų laikantis galima labai greitai netekti svorio, tačiau negalima pamiršti, kad jų trukmė turėtų būti ne ilgesnė kaip 3-4 savaitės (yra ir tokių, kurių maksimalus kursas tik 14 dienų).

Skarsdeilo dieta

14 dienų nevalgoma jokių riebalų, cukraus, pyragaičių, riebių pieno produktų ir negeriama alkoholio. Leidžiama: mėsos, žuvies, daržovių ir vaisių, tačiau per dieną - ne daugiau kaip 1000 kalorijų. Tokios dietos rezultatas - garantuotas suliesėjimas, pasiseka numesti iki 7 kg svorio.

Įspėjame - ši dieta sunki dėl visiško riebalų nebuvimo racione. Jos negalima laikytis diabetikams, nėščioms moterims, žmonėms, patyrusiems stresą ir nuovargį.

Atkinso dieta

Jos principas nevalgyti jokių saldžių produktų - kai kurių vaisių, daržovių ir, žinoma, konditerijos gaminių. Taip pat atsisakyti duonos, kepinių ir produktų, turinčių daug angliavandenių. Rekomenduojama: mėsa, dešros, žuvis, paukštiena, kiaušiniai - kiek norite. Kai dėl sūrio, gyvulinės ir augalinės kilmės riebalų, - būtina riboti jų kiekį. Ši dieta labai tinka mėgstantiems pavalgyti, nes leidžiamos puotos, vertos Gargantiua. Be to, patiekalus galima skaninti padažais, majonezais ir net grietine.

Svorį mesite regimai, tačiau būkite budrūs - galite labai greitai jį susigrąžinti. Per daug riebus maistas gali sukelti daug rūpesčių dėl odos, o plaukai taps sausi ir lūžinės, jei šitaip maitinsitės daugiau nei keturias savaites. Kitas šios dietos minusas - organizmas negauna reikiamo mineralinių druskų ir ląstelienos kiekio,...